torsdag, januari 13, 2011

Aj Aj AJ Ont :-(

Vill verkligen inte klaga, men jag har så ont, så ont, aldrig i min vildaste fantasi att jag trodde det skulle göra så ont att ta ut ett gammalt implantat och sätta in ett nytt Gråtande ansikte

ont

Sover hyfsat trots smärtan, men det kanske är för att det inte blir samma tryck på allt när man ligger ner…. Dränaget och slangarna är i vägen hela tiden och det stramar som sjutton Ledsen

Har blödit från 45 ml till 90 idag.

Sitter och väntar på att sköterskan från kliniken ska ringa mej så jag får veta om jag får at bort det idag. Har även ringt till bröstenheten på lasarettet och jag får komma dit och ta bort det om jag vill, hon tyckte nog också att det var en smartare idé en att ev gå till distriktsköterskan, på bröstenheten sysslar dom ju med sånt här oftare Ler 

Men nu vill jag bara ha bort det Ledsen

 

Morgonen började för övrigt inte så lyckat. Mickes bil laddade ur igår när han åkte hem från jobbet igen, andra gången den här vintern, så när han skulle åka till jobbet i morse så fick han inte igång den. Så han fick ta min istället, jag kommer som sagt inte kunna köra nånstans själv på ett tag…..Men då fick han inte igång min heller ??? Så nu står min på laddning *suck* Verkligen verkligen vad jag har råd med denna månad då jag redan måste ut med oplanerade 1500 för tandläkaren Ledsen Nu måste jag kanske ha ett nytt batteri också *suck* suck* suck* Å det är ju så viktigt för mej att ha en bil som man bara kan sätta sej i ock åka iväg med ifall det blir dags för dotter att fara till förlossningen Ledsen

kan det bli värre än så här….Kan det det ??

2 kommentarer: