söndag, februari 20, 2011

Boxers helvetes fan…

 

Nånting hände ikväll…..Fråga mej inte vad, men helt plötsligt var alla mina inspelade program borta !

Hela mappen med Jazmines alla tecknade filmer, hela mappen med Plastikkliniken, där jag själv va med i ett av avsnitten…Ledsen

Typ 15 filmer, bröllopsfotografen, James Bondes quantum “Stavningen”

Massor med bra filmer som jag inte ens hunnit se ännu Ledsen

 

Va hände då..Jaaaa, det skulle jag också vilja veta….Det ända jag gjort är att resan inspelningslistan och det gjorde jag för att jag fick upp felmeddelande hela tiden jag satte nåt nytt på inspelning. Så for jag försökte sätta en serie att spela in i mer än en vecka så fick jag felmeddelande att det var en konflikt med redan inställs inspelning ???? Så för att få bort det meddelandet så raderade jag alla förinställda inspelningar…..och det resulterade alltså i at jag förlorade allt jag hade inspelat Ledsen

Det ihop med Animal Planet gör gör att jag mer o mer funderar på att se vad det finns för andra alternativ……Tänk om man kunde få spara allt på en server på nätet….På så sätt skulle det ju inte göra nåt om man kraschade skiten hemma hos sej själv Ler

Nåt å fundera på kanske Blinkar

Inga kommentarer: