lördag, februari 19, 2011

Bröstmjölk,ny pumpad Säljer min Bröstmjölk, 100kr kostar ca 50ml,dvs en halv dl.Skickas i plastpåse/plastflaska/. Inga Irl Träffar eller liknande,utan jag skickar ENDAST. Kan Ev sälja några bröstbilder Mjölken är som sagt nypumpad eller pumpar ut vid beställning och skickar omgående. betalning vid ev köp sker till mitt nordea konto. Intresserad hör av dej.

Sitter med anledning av att Carro snart föder sin bebis och surfar runt, hon bad mej kolla upp en del om det här med att sälja ev överskott på bröstmjölk. En himla fin tanke tycker jag, jag sålde också när jag ammade henne och när jag hade Mona var jag som sagt hur tacksam som helst att det fanns att få tag på riktigt bröstmjölk .

Så här sitter jag och surfar runt på div sidor efter information, vart man ska vända sej osv....

Så hittar jag den här sidan !

Vet fan inte vad jag ska säga alltså, varför skulle jag som förälder vilja ha en bild på hennes bröst, smakar den annorlunda beroende på hur den ser ut eller ?
Och om hon nu har så mycket mjölk, varför säljer hon den inte till landstinget, då vet den som köper att givaren är testad och mjölken utan bakterier...

Sjuka människa säger jag bara :-(