torsdag, mars 03, 2011

Svettas…Fryser…Svettas…Fryser

Inte sovit mycket alls i natt, kastat av mej täcket, dragit på mej dubbla filtar…Så där har det hållit på hela natten Ledsen

Klockan 11 gick jag iaf upp och duschade och efter det kändes det lite bättre…I 10 minuter ungefär Ledsen

Sen har jag legat här på soffan och halvsovit framför tv:n

SKit säger jag bara att det var just idag, jag har varit hemma alldeles för mycket från praktiken och speciellt på Torsdagar….Så jag har bara å pallra mej iväg dit idag Ledsen

Såna här dagar kan jag önska att allt var so förut innan jag blev utförsäkrad Ledsen

Är också lite konfunderad just nu, upptäcker att jag ser sämre än vanligt, att sitta här och skriva med det starkaste glasögonparet brukar funka för mej, men nu är jag tvungen att dra nacken bakåt fan över 20 cm för att se skärmen……

Det va ju så det va när jag upptäckte för första gången att jag fått sämre syn, då kom det också över en natt…..Från ena dagen till den andra kunde jag inte läsa matlistan på sjukhuset…Ledsen

Precis vad jag behöver och har råd med nu, syn undersökning och nya glasögon *suck*

 

1 kommentar:

Nicole sa...

Krya på dig!

Kram <3