tisdag, november 08, 2011

Den här veckan händer det…Hoppas jag ;-)

 

Har stora förhoppningar att det ska bli klart med alla papper den här veckan Ler

Idag ska jag arbeta mellan 17-22, så idag händer det nog inte och inte imorgon heller, då jobbar jag 17-23,30. Men på Torsdag, då börjar jag 15:00 Så då hoppas jag att hon som har hand om det är på plats och att hon haft tid på sej i veckan att fixa allt Blinkar

Helgen swichade förbi, vet fan inte ens vart den tog vägen. På Fredagen var det bastu och TV till ett glas gott vin, men jag fick huvudvärk och hoppade ganska tidigt i säng.

Lördagen minns jag fan inte ens vad jag gjorde *s* Men på kvällen hade vi Sandra och Johanna här, spelade UNO och kollade på så mycket bättre Ler

Söndagen va vi iaf hemma hos Carro & Magnus och firade hans födelsedag tillsammans med hans släkt Ler

I går var jag i Enköping igen och Carro, jag och Valle lunchade på stan, trevligt trevligt Ler

Dom har fått ordning i huset, carro har målat väggar och tak och legat i som attans. kul Ler

Nästa gång jag är där så ska jag at lite kort Blinkar

 

Idag sitter jag bara å slappar och väntar att klockan ska bli dags att åka till jobbet. surfar på Facebook och där hittade jag denna bild som jag snodde i nätverket vi arbetslösa, jag tyckte den va så bra så jag var bara tvungen att sno den Blinkar

Är den inte klockren så säg *s*

Nu väntar laxsalladen som jag ska inta till lunch Ler

 

Tjing

Inga kommentarer: