måndag, november 14, 2011

Ögonoperation…Kanske inte möjlig !

 

Äntligen Äntligen så har jag en fast inkomst och en bar sådan och kan ta lån. har längtat i flera år att få operera min syn, har läst på och finkammat nätet efter möjligheter. När dom startade med linsbytesoperationer blev jag överlycklig, dom var just för åldersynthet och det var just det jag behövde Ler

 

Idag tog jag det stora steget och ringde till Memira, bara för att få reda på att det inte alls är säkert att jag är en bra kandidat Gråtande ansikte

Det har tydligen att göra med hur hård linsen börjat bli och som det lät på henne så hade jag inte tillsräckligt dålig syn för att kunna genomföra en op !

Nu har jag iaf bokat en tid till den 5 Dec för en ska första kontroll….Tummarna hålls hårt här nu….

Sen har jag också kikat på Globens ögonklinik, dom har startat med en ny metod för åldersynfel som dessutom är 9000 kr billigare än linsbyte, men den är ju så pass ny så den vet jag inte om jag törs ge mej på, jag med min otur blir väl den procenten som misslyckas eftersom metoden är så ny *suck*

Jag vet, jag ska inte ta ut negativa saker i förtid, men som jag sett fram emot detta så blev det pannkaka och jag törs inte ens tänka tanken att det inte ska gå Ledsen

Ledsen

Inga kommentarer: